Vyhrajte spací pytel a další skvělé ceny na prodejnách NUGET!

Termín soutěže
od 24. 8. 2016
do 30. 9. 2016
Pravidla soutěže

Získejte výherní los za nákup 3 polévek Knorr a vyhrajte spací pytel Hannah, rychleschnoucí ručník nebo praktický spork.

Vyhrajte domácí pekárnu a další skvělé ceny na prodejnách JIP!

Termín soutěže
od 15. 8. 2016
do 30. 9. 2016
Pravidla soutěže

Získejte výherní los za nákup výrobků Knorr v minimální hodnotě 49Kč a vyhrajte domácí pekárnu Moulinex, utěrku nebo krémovou polévku Knorr.

Vyhrajte svého šéfkuchaře!

Termín soutěže
od 1. 5. 2016
do 31. 5. 2016
Pravidla soutěže

Nakupte v hypermarketech Tesco v období od 1.5.2016 do 31.5.2016 výrobky značky Knorr nad 50 Kč a vyhrajte soukromého šéfkuchaře, který přijede uvařit až k Vám domů. Současně můžete soutěžit o mnoho dalších věcných cen.

Výherce soutěže naleznete zde. 

Bohaté šťávy tour 2015

Knorr Bohaté šťávy tour 2015 je úspěšně za námi. Doufáme, že jste měli možnost zúčastnit se ochutnávek, potkat náš skvělý hosteskový tým a zapojit se do soutěže o věcné ceny. Na vybraných obchodech jste se mohli potkat i s naším šéfkuchařem Robertem Bezděkem.

Pokud Vám nestačila inspirace zprostředkovaná Robertem nebo hosteskami a stále hledáte další pro přípravu dobrého jídla s Knorr Bohatou šťávou, podívejte se na videorecepty nebo klasické recepty.

Vzhledem k velmi pozitivním ohlasům na Bohaté šťávy tour 2015, se pokusíme akci na podzim zopakovat. Těšte se!

Kulinářské finále ovládlo Brno!

Velké finále kulinářského souboje Český šéfkuchař Knorr mezi Prahou, Brnem a Ostravou se odehrálo v sobotu 15. listopadu 2014 na střeše Galerie Harfa. Kuchaři Karel Havlíček z Prahy, za Brno Robert Bezděk a ostravský Jakub Škrobánek doslova kouzlili ve stanu přímo před zraky zvědavých diváků. Každý z kuchařů připravoval 3 recepty, jejichž originalitu, chuť i kvalitu posuzovala odborná porota. Ta až kolem sedmé hodiny večerní vyhlásila absolutního vítěze, kterým se nakonec stal brněnský rodák Robert Bezděk.

Samozřejmě nechyběla ani skvělá zábava, která u návštěvníků také sklidila velké ovace. „One Man Show Karla Hynka“, známého z pořadu Na stojáka, bavila diváky stejně jako soutěže o kulinářské balíčky Knorr v poznávání koření se zavázanýma očima, škrábání nejdelší bramborové slupky nebo hraní hry Jenga s baleními bujónů. Tyto a další aktivity pro návštěvníky stánku doplnily celé odpoledne o vtipnou zábavu.

Finále se prostě povedlo, gratulace patří Robertovi stejně jako všem, kteří se na souboji podíleli.

Značka Knorr a partnertsví s Vím, co jím a piju

Logo Vím, co jím na výrobcích Knorr

Výrobky označené logem Vím, co jím splňují přesně definovaná nutriční kritéria. V nabídce značky Knorr nejdete několik desítek takových výrobků. Při výběru produktů se můžete řídit logem Vím, co jím, které vám usnadní volbu. Dáváme vám tak možnost vybrat si potraviny, které jsou velmi kvalitní a nutričné vyvážené. 

Program a jeho cíle aneb co to je?

Program vznikl na základě výzvy Světové zdravotnické organizace a Organizace OSN pro výživu a zemědělství. Právě tyto organizace upozornily na vybrané živiny, jejichž nadměrná konzumace výrazně zvyšuje riziko vzniku civilizačních chorob.

Hlavním cílem programu je

  • motivovat veřejnost k aktivní péči o zdraví
  • vyvolat u veřejnosti zájem o zdravý životní styl
  • podporovat veřejnost ve výběru potravin, které vyhovují parametrům zdravé výživy

Prostředkem k prosazení cílů programu je jednoduché logo Vím, co jím (Choices Trade Mark), které je uváděno na balení těch potravin, jež ve složení splňují definovaná nutriční kritéria. Spotřebitelé se tak mohou lépe orientovat v nabídce potravin a můžou se snadno rozhodnout pro nutričně vyváženou potravinu přímo v místě nákupu.

Logo Vím, co jím / Vím, co piju

Je českou podobou ochranné známky Choices Trade Mark.

Výtečná polévkárna aneb už možná nebudete věřit svým očím

Výtečná polévkárna je společný projekt značky Knorr a serveru pro rozvoz jídla Dámejídlo.cz. Za každým balením produktu Knorr se skrývá pečlivý výběr surovin a tvorba receptur dohlížená mnoha šéfkuchaři. U nás se však polévkám z pytlíku obecně moc nevěří. Přemýšleli jsme, jak tedy lidem dokázat, že nejsou všechny stejné a že zrovna té naší lehce křivdí?